Skip to main content

Recepciószolgálat

Szolgáltatási portfóliónk egyik alappillére a recepciószolgálat. Elengedhetetlen, hogy recepciós pozícióban foglalkoztatott kollégáink munkája is magas minőséget és színvonalat képviseljen, hiszen ügyfeleink épületeibe érkező személyek először velük kerülnek kontaktusba.

Recepciószolgálat során kollégáink által ellátott feladatok

 

  • Vendégek fogadása, tájékoztatása
  • Belépőkártyák kiadása és azok dokumentálása
  • Kulcskezelési feladatok
  • Telefon- és a videó megfigyelőrendszer kezelése
  • Levelek és küldemények átvétele, elosztása
  • Iroda menedzseri segítség (tárgyaló helyiségekbe bekészítések, frissítők felszolgálása)
  • Gépjármű flotta menedzselése
  • Létesítménygazdálkodással kapcsolatos tevékenység (irodai felszerelés, karbantartások stb.)
  • Irodához kapcsolódó ad hoc jelentések készítése

 

A recepciós pozíción belül ellátott feladatok listája mindig ügyfél-specifikusak és az adott objektumra vonatkozóan kerülnek meghatározásra.

Kérdése van? Segítünk!

Kollégáink szívesen segítenek bármely felmerülő szakmai kérdés megválaszolásában. Kérjük töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot. Köszönjük!

Kapcsolatfelvétel

Személyes adatait az Adatkezelési tájékoztatónkban foglaltak szerint kezeljük. Ide kattintva érheti el Adatkezelési tájékoztatónkat. A kapcsolatfelvételi űrlap elküldésével beleegyezik az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltaknak megfelelelően adatainak kezelésébe és azok továbbításába, akár egy EU-n/EGT-n kívüli Securitas leányvállalat részére.

Sajnáljuk, de ezt a böngésző típust honlapunk nem támogatja. A megfelelő felhasználói élmény érdekében kérjük, hogy a következő böngészők valamelyikét használja honlapunk megtekintéséhez: Chrome, Safari, Firefox vagy Edge.