A Magyarországon 2016 óta használjuk a Securitas Group által fejlesztett több, mint 15 éve működő Securitas VISION digitális jelentési felületet.
A tevékenységfelügyeleti rendszer webes felületen és okos eszközökön is egyaránt használható.
Kollégáink a VISION rendszer segítségével végzik járőrözési feladataikat, amelyhez csupán egy okostelefon és telepített NFC pontok szükségesek. A rendszerünk megreformálja a vagyonvédelemben szokásos dokumentálást és tevékenységellenőrzést: a jelentéseket az előre feltöltött check-listák kitöltésével lehet standardizálni és pontossá tenni, a vagyonőrök munkáját pedig egyszerűsíteni, mivel azonnal tudnak fotót, valamint digitális aláírást mellékelni, melyet e-mailben egy kattintással az illetékes személynek automatikusan továbbíthatnak. A dokumentumok rendszerezettek, bármikor visszakereshetők az arra jogosultsággal rendelkezők által és részletes statisztikák, elemzések nyerhetők ki a rendszerből.
Az egyik magyarországi nagyvállalati ügyfelünknél a Securitas VISION rendszer közel 2 éves bevezetése óta több, mint 150.000 oldal papírt sikerült közösen megtakarítani, köszönhetően a digitalizált jelentési rendszernek. Ha az ehhez szükséges 75.000 darab A4-es méretű papírlapot egymás után a földre raknánk, átsétálhatnánk rajta Szegedről Hódmezővásárhelyre.
Ennek apropóján Ügyfelünk helyi képviselőivel közösen egy fát ültettünk, jelképezve a fenntartható jövőbe vetett hitet és a környezettudatos működés melletti elkötelezettséget.
A Securitas 'zöld őrzés' koncepciója keretein belül folyamatosan keressük azokat az optimalizálási lehetőségeket, amelyekkel hatékonyságot tudunk javítani, költséget megtakarítani.
A Securitas VISION tevékenységfelügyeleti rendszerünkről itt olvashat bővebben.