Ahogyan a „See a different world” szlogenünk sejteti, az új márka kiemeli a Securitas emberi, fejlődő és innovatív megközelítését a biztonsági szolgáltatásokban.
A jól ismert logónkat 1972 óta először frissítettük. Az új arculat látható lesz az egyenruháinkon, járműveinken, eszközeinken és épületeinken, valamint a digitális eszközeinken és online csatornáinkon, illetve érződni fog a kommunikációnkon is. A „See a different world” mottónk többet is elmond rólunk. Hangsúlyozza dolgozóink szakértelmét, sokszínűségét és a működésünk széleskörűségét és hatásait.
Bízunk benne, hogy ez visszhangot kelt a vagyonvédelmi szakmában és azon kívül is, valamint hozzásegít minket, hogy szélesebb körben létesíthessünk kapcsolatot az érdekelt felekkel.
Magnus Ahlqvist, elnök és vezérigazgatónk az alábbi gondolatokat tette hozzá:
„Az új arculat megmutatja a világnak, kik vagyunk és hová tartunk. A Securitas büszke örökségére és értékeire, a becsületre, éberségre és segítőkészségre és az egyedi emberekre és a nagy-hatású technológiára összpontosít. Együtt dolgozunk a legismertebb cégekkel, és új identitásunk egyértelművé teszi, hogyan tudunk ügyfeleinkkel és partnereinkkel hozzájárulni egy fenntarthatóbb és befogadóbb jövő kialakításához. Még több kaput fog nyitni számunkra és felgyorsítja stratégiánk teljesítését.”
A Securitas új arculata a mai napon elindul és az elkövetkezendő három év során fog kiteljesedni világszerte!
Securitas - See a different world
Tekintsék meg az új arculatunkhoz készült videónkat.