A minőség alapkövetelmény a cégünk életében. Kifejezi, hogy a szolgáltatás milyen mértékben felel meg a jogi/szakmai követelményeknek és a vevők elvárásainak. A minőségbiztosítás lényege, hogy teljes mértékben teljesíteni tudjuk a szakmai-, vevői követelményeket és elérjük ezáltal a munkavállalói-, valamint a vevői elégedettséget.
Ebből kifolyólag kiemelten fontos számunkra:
- megfelelni az anyavállalatunk elvárásainak, valamint a hatályos jogszabályi és szakmai előírásoknak,
- az integrált rendszerszabványok (ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001) tanúsított státuszának fenntartása,
- az integrált irányítási rendszer fejlesztése,
- információbiztonsági szempontból a leghatékonyabb technológiai megoldások bevezetése és fejlesztése,
- a környezetvédelem, a fenntarthatóság és az energiahatékonyság növelése,
- a munkavédelem, egészség, biztonság és a sokszínűség támogatása,
- a Vevőink elégedettségének biztosítása,
- a Munkavállalóink elkötelezettségének növelése.
Fő tevékenységi körünk az élőerős őrzés, amelynek első védvonalában a vagyonőreink állnak, ők azok, akikkel a Megbízóink képviselői, munkavállalói és a területükre belépő más személyek nap, mint nap találkoznak. A minőségbiztosítás így kiterjed nem csak a Vezetőségünk által meghatározott fő célkitűzésekre, hanem a Munkavállalóink (recepciós, személy- és vagyonőr, diszpécser) mindennapi tevékenységeire és elköteleződésükre is.
Ennek érdekében szolgáltatásunk alappillérének elemei, minden kollégánk folyamatos oktatása és képzése, amely nem csak a szakmai tudásanyag átadására, hanem a minőség-, környezetirányítás és az információbiztonság irányítására is kiterjed.
Az integrált irányítási rendszer lehetővé teszi számunkra a minőség-, környezet-, és információbiztonság irányítás egységben való kezelését.
Az élőerős őrzés mellett, a másik tevékenységi körünk a biztonságtechnikai rendszerek telepítése, felügyelete és karbantartása, amely során szintén elengedhetetlen a minőségi szolgáltatás folyamatos biztosítása és fejlesztése.
A Securitas-on belül minden Kirendeltségünket és Szervezeti egységünket érintő belső audit és vezetőségi átvizsgálás mellett a Megbízóinkat is támogatjuk kockázatértékelésekkel/ auditokkal. Segítjük a vagyonvédelmi pajzs esetleges gyengébb pontjainak feltárását, amely mind hozzájárul a biztonsági szint, így a minőség folyamatos növeléséhez.
Nem utolsó sorban egyre nagyobb hangsúlyt kap egy-egy pályáztatás során, hogy az Ügyfelek, sok esetben már alapfeltételként jelölik meg egyes ISO tanúsítványok meglétét.
Vezetőségünk meggyőződése, hogy a rólunk kialakított kedvező kép, a minőségi szolgáltatásnyújtás és a három alapérték:
Becsület, Éberség, Segítőkészség az, amely fenntartja versenyképességünket és piaci pozíciónkat az ágazatban.